.::::tIk tOk tIk tOk::::.


Get your own Digital Clock

Thursday, August 26, 2010

datang balik da

smenarnye aku mls da nak berblog2 ni..n hampir2 pun aku delete blog ni..tp bile tgk makcik2 ku semua ade blog masing2 aku mcm jeles plak..tp aku bukan rajin pun nak mengarang..x tau nak merepek ape plak tu..bile aku penin je br aku rajin merepek..abistu xkan la nak tggu aku penin br nak masuk n3 br..mau penuh sawang la blog ni..tp ape smenarnye motif blog aku ni dwujudkan?

ade org wat blog utk kongsi RESEPI...
ade org wat blog utk kongsi PENGALAMAN..
ade org wat blog utk kongsi MADAH CINTA...
ade org wat blog utk kongsi PENDAPAT...
ade org wat blog utk saje MEREPEK (aku la tu kot..)ku pun x tau..

dulu aku wat cume sekadar mengikut TREND, mhilangkan rase BOSAN n nak mzahirkan rase TENSEN yg tbuku d hati ni..skg ni aku nak berblog utk ape pulak?akan ku pertimbangkan utk dteruskan atau padam..xde faedah pun kan..hahahaha

No comments: