.::::tIk tOk tIk tOk::::.


Get your own Digital Clock

Saturday, August 28, 2010

jauh di MATA, dekat di HATI

mlm ni DIA xde...outstation..x dpt jln2 tgk lampu..huuuu...ouch..bjauhan lg...tp xpe..sbb siang td da dpt ber-dating-an...cukup la walaupun skejap je...kua smate2 gi JJ Wangsa Maju..beli sushi je plak tu..hahahaha...(eh...beli sushi...utk berbuka puasa ke?hahah)...awal pulak DIA tido mlm ni..penat drive kot...aduhh...bosan la sy..huuuuu...ape nak dbuat ek

bukak tv...tv1...tv2...tv3...ntv7....tahap kebosanan btambah2 bile bukak tv xde crite yg menarik...kat bilik astro xde..dpt channel media prima je la..pasrah abis...2 minit je on tv..then off balik..BORING..

haa..on radio la...slalu kalo bosan tahap gaban, radio la penenang n penghibur yg suberb...lepas satu stesen, ke satu stesen aku tuka..gosh..apehal sume radio spin lagu cam hampes2 ni..x memenuhi citerase aku lgsg..huuu..kecewa lg..

then decided utk layan ber-tenet...eh..ber-internet...ber-fb-an...ber-tagged-an...ber-ym-an...ber-cf-an...but sume x tahan lame...aku dilanda kebosanan..again...mls plak nk melayan umat manusia mlm ni..

hmmm...bile mcm ni br la terpikir "alangkah bestnye kalo ade DIA..."...DIA la tmpt bmanje n mengade2..hahahaha..xde maknenye...DIA xde, aku nk usik sape...xde mangsa buli...bosan..."DIA o0o DIA..bgn la..jgn la tdo je"...tu la..bile DIA ade, bolayan je..bile DIA jauh, bosan, baru tcari2..hampeh btol...dush sbijik utk aku..adoiii

P/s: sok DIA balik..hurrayyyy~!

No comments: