.::::tIk tOk tIk tOk::::.


Get your own Digital Clock

Friday, August 27, 2010

teman baruku

n3 ni boleh d kire sbg n3 lapuk gak la..sbb bende ni bkn tjadi ari ni..minggu lepas punye lepas kot..hahahaha
alkisahnye, d suatu ptg ramadhan, DIA tibe2 bkeras nak jumpe..kejap pun jd la..punye la bsungguh2 DIA nak jumpe, sampai sanggup DIA tggu lam kete sampai aku siap tlg mak masak juadah berbuka puase..
lepas siap masak, aku terus g mandi..nak jumpe DIA kene la wangi2 lawa2..(walaupun jumpe dpn umah je)...hahahaha
siap mandi, terus aku kua jmpe dia...(ofkos la selepas aku pakai bj br aku kua ek)...lame gak DIA tggu..sejam kot...sian DIA...jmpe2 je terus dia hulur SHINCHAN gemok kpd aku.."wahhh...besanye...bg btol2 ke bg pgg je ni?" itu ayat pertame yg aku ucapkan..hahaha...then terus peluk SHINCHAN..."mekasehhhhh...suke sgt"(kebetulan de mamat nek moto lalu..tsengih2 tgk aku n dia kate sesuatu..tp aku x dgr..ah..lantak la..)hahaha..pastu DIA pun beredar sbb nak g PaRam cari mknn utk berbuka puasa...aku terus zuppppp bwk SHINCHAN letak kat bilik...(x sabar2 nak kenalkan SHINCHAN pd BERUANG)


"haii..sy Shinchan"

sementare tggu waktu berbuka puase, aku da berangan2 nak tido sambil meng-hug SHINCHAN mlm tu...ohh..bestnye..x sabanye..


Beruang ade kawan br..yeayyy

p/s: tp apekan daye...my luvly niece, Ecah telah menculik beliau...tbantut hasratku..arghhhh tidakkkk....bhari2 ku rindukan SHINCHAN..akhirnye aku bjaye mculiknye kembali...n finally mlm ni aku bole tdo sambil meng-hug SHINCHAN..(sbb tu la br ari ni aku cite kewujudan SHINCHAN ni..Hehehe)

No comments: